tisdag 7 juni 2011

Bakglädje fyller 1 år!

Tänk att det har gått ett helt år sedan första inlägget på bloggen. Tiden har verkligen gått fort. Jag vill tacka alla er läsare för att ni tittar in här, utan er skulle det inte vara lika roligt att blogga. Ett stort tack också för alla fina kommentarer och alla härliga mail jag fått under året. Jag hoppas att ni vill fortsätta följa med Bakglädje under nästa år också.

Idag bjuder jag på en kaka med guldrosett, lite extra ska det väl vara på 1-årskalaset tycker jag. Jag tycker verkligen om dessa små bakverk. Hur kul som helst med en kaka på pinne, dessutom är de vansinnigt goda. Det är så roligt att de går att variera i form och smak.





Dessa cake balls består av:
Cake balls doppade i mörk choklad och dekorerade med vit choklad.

34 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! :) Jättefina och lyxiga kakor du firar med. Ser fram emot flera år av Bakglädje. :)

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis! Ja, det är alltid lika inspirerande att titta in här!

    SvaraRadera
  3. JätteGRATTIS!! Din blogg är verkligen fascinerande!!! Ser framemot alla fina bakverk i framtiden! KRAM

    SvaraRadera
  4. Gratulerar så mycket! Ser fram emot många år till :)

    SvaraRadera
  5. hurra for deg i dag hoppas det blir mange flere ar med bloggen

    SvaraRadera
  6. Stort Stort Grattis till din blogg,Ja det har varit kul att besöka dig här,och absolut kommer man fortsätta.

    SvaraRadera
  7. Grattis på ettårsdagen!! Och lycka till med nästa år :). Tack för en bra blogg!!!

    SvaraRadera
  8. Gratulerer med dagen! Jeg gleder meg til å følge deg gjennom de neste årene også!

    M:)

    SvaraRadera
  9. Grattis och tack för en jättehärlig blogg.

    SvaraRadera
  10. Grattis på ettårsdagen! ser mycket fram emot många år till =)

    SvaraRadera
  11. GRATTIS från oss också! Klart vi vill se mer av dina fina bakverk, oss blir du inte av med:)

    SvaraRadera
  12. Grattis på 1-årsdagen, tänk att vi startade våra bloggar precis på samma dag och det var just din blogg som jag började följa allra först

    SvaraRadera
  13. Grattis på 1-årsdagen och tack för ett år fyllt av smarriga tips och fina bakverk!! Ser fram emot flera år i samma anda! :)

    SvaraRadera
  14. Grattis på din bloggettårsdag en så fin och inspirerande blogg du har kram Sofia

    SvaraRadera
  15. GRATTIS! Jag har haft (och har) stor glädje av din blogg med härliga bilder!

    SvaraRadera
  16. Grattis! :-) Självklart kommer jag fortsätta följa din inspirerande blogg! Även om det inte blir lika ofta nu när jag håller diet...man blir alldeles för sötsugen då. ;-)

    SvaraRadera
  17. Grattis bloggen på födelsedagen!
    Remsan

    SvaraRadera
  18. Grattis på ettårsdagen! Hoppas du fortsätter blogga lång tid framöver, du har en jättefin blogg!

    SvaraRadera
  19. Hurra hurra hurra till 1 år, hoppas du fortsätter blogga lääääänge till, är så kul att följa dig!

    SvaraRadera
  20. Grattis på 1-årsdagen!!!! Ser fram emot ett år till :)

    SvaraRadera
  21. Grattis på ettårsjubileet :)

    SvaraRadera
  22. Hipp, hipp, hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

    SvaraRadera
  23. Jag får börja med att säga Grattis!!! Jag hoppar det blir många år till! Sen måste jag ju få berömma dina cake balls. Dom är verkligen urtjusiga :) Lite extra lyxiga sådär!

    SvaraRadera
  24. Jeg er noen dager for sent, men bedre sent enn aldri! Ikke sant? Gratulerer så mye med 1-årsdagen! Gleder meg til å følge med på bloggen og dine bakverk videre!

    SvaraRadera
  25. Grattis så här lite i efterskott.. Det är roligt att följa din utveckling.. Du är superduktig..

    SvaraRadera
  26. Tack så mycket för alla grattis och för alla fina ord om bloggen, det värmer!

    SvaraRadera
  27. Ett helt år med fantastiskt goda recept, det tackar vi för! GRATTIS =D

    SvaraRadera
  28. Alexandra - Kärlek på tallrik: Tack så mycket!

    SvaraRadera