måndag 7 juni 2010

Första inlägget

Vem trodde att jag skulle starta en egen blogg? Inte jag i alla fall och ändå sitter jag här nu och funderar på om jag är riktigt klok. Om jag är klok eller inte det får tiden utvisa. En annan fråga är dock vem som skulle vara intresserad av min blogg, det finns ju redan tusentals bloggar av betydligt proffsigare hemmabagare än vad jag är.

Men, men... här är den i alla fall. Min blogg. Min alldeles egna blogg. En blogg om min stora passion bakning. Bakglädje helt enkelt!

Välkommen!

3 kommentarer:

  1. Du är ju visst superduktig -iaf av det jag sett i bildtråden på fl :) Så jag kommer absolut läsa din blogg! :-D

    /Lotte (lunkentuss)

    SvaraRadera
  2. Jag är i alla fall intresserad, och jag brukar ju dessutom ofta få smaka...

    /Magnus

    SvaraRadera
  3. Hej vad kul att du fixat en blogg, jag har precis också börjat blogga i dagarna... Har inte hunnit lägga upp så mycket än. Såg din blogg från Tårttråden.

    / Karin (karinh)
    http://www.bakakakans.blogspot.com/

    SvaraRadera