söndag 20 juni 2010

Hello Kitty

Jag har länge velat göra en Hello Kittytårta, men min 4-åriga son påstår sig "svimma" när han ser Hello Kitty så jag hade nästan gett upp hoppet. När vänners son fyllde år ville födelsedagsbarnet ha en Hello Kittytårta och jag fick äran att göra själva dekorationen. Jättekul att få chansen att göra Hello Kitty. Jag kan tala om att min son åt glatt av tårtan trots att den hade Hello Kitty på sig, jag tror att han glömde bort att han skulle svimma. :-)

Hello Kitty bestod av:
Marsipan och sugarpaste.

9 kommentarer:

  1. Jättefin Hello Kitty du gjort!! Roligt att läsa om din son, hihi =)

    SvaraRadera
  2. Hanna - Bakfnatt: Tack så mycket!

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att han glömde svimma! :) Dessa barn är ju för härliga med sina kommentarer och funderingar!!
    Hello Kitty är ju en underbar liten kisse som gärna får pryda tårtorna tycker jag och din är ju kanonfin!!

    SvaraRadera
  4. annica - annicake: Ja, visst är Hello Kitty härlig. Jag är jätteglad att jag fick göra den här till kompisens lille kille.
    Kram Erika

    SvaraRadera
  5. Gud så fin:D


    Jag måste även passa på att tipsa dig om min nya tävling, där du kan vinna ett förekläde helavägen från Carolyn´s Kitchen i LA, du har bla kunnat se dessa i "Svenska Hollywood Fruar"

    http://maddesmumms.blogg.se/2010/june/tavling-i-sammarbete-med-carolyn-s-kitchen.html

    SvaraRadera
  6. madde: Tack!
    Självklart vill jag vara med och tävla om ett förkläde. :-)
    Kram Erika

    SvaraRadera
  7. riktigt söt din hello kitty

    SvaraRadera
  8. Jag älskar Hello Kitty! Vad fin du har gjort henne! :-)

    SvaraRadera
  9. sana: Tack!

    Helena S: Ja, visst är Hello Kitty härlig. Jag är glad att jag fick göra henne.

    SvaraRadera