torsdag 17 juni 2010

Tack för alla snälla kommentarer

Hembakat är självklart godast, men ibland får man ta till köpt fikabröd. Min familj har varit på en liten minisemester och då ska det självklart ätas matsäck och fikas på någon rastplats. Frysen var tom på hembakt, så det fick bli köpefika den här gången.

Jag vill passa på att tacka för alla snälla kommentarer som jag fått både här på bloggen och på annat sätt i samband med att jag startade min blogg. Jag blir jätteglad att ni tittar in och säger vad ni tycker. Jag har en hel del bakprojekt planerade som kommer att dyka upp här på bloggen framöver så ni får gärna fortsätta att kika in.

Om någon undrar varför Valborgstårtan helt plötsligt försvann för att sedan dyka upp på ny plats så beror det på att jag lyckades radera det publicerade inlägget. Jag skyller på att jag är ny på bloggandet och har inte lärt mig hur allt fungerar ännu. I framtiden ska jag försöka hålla fingrarna i styr och inte radera fler inlägg.

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det kul att titta på andras. =)

    SvaraRadera
  2. Johanna: Ja det är jättekul. Jag tycker att jag lär mig mycket och får massor med inspiration av att titta på andras bloggar.

    SvaraRadera