lördag 6 november 2010

Cherry on Top Award



Jag har fått en award, Cherry on Top Award, från Linda som har bloggen Lindas tårtor och cupcakes, en blogg fylld med otroligt vackra tårtor, och från Marina med bloggen Mari Milo Cake Design, en blogg med fatastiska cupcakes. Tack så mycket både Linda och Marina för den här utmärkelsen, det är jättekul när någon gillar min blogg.

Reglerna för utmärkelsen är:
1. Tacka den person du fick det av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker du gillar med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

Tre saker som jag gillar:
1. Min familj, den bästa som finns (Älskar er!).
2. Bakning, bakning, bakning... (det kanske inte har undgått någon).
3. Kanel. Jag är nog en kaneloman, gillar kanel i och på allt.

Jag vill ge den här awarden vidare till:
Linda - Cupcakesfluffan
Milli - Millis tårtor och annat
Lisa - Sockerrus
Sofia - Oförglömliga tårtor
Emmy - Remsans bistro


8 kommentarer:

  1. Grattis till awarden! Den är du väl värd :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden och ett jättetack för att du gav mig en, det gör mig glad

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket! Vad glad jag blir. Du är verkligen värd din! Kramis.

    SvaraRadera
  4. Ida - Chokladsockerkaka: Tack så mycket!

    Cupcakesfluffan: Tack och varsågod!

    Matilda Bakar | Fotograferar: Tack så mycket!

    Remsan: Varsågod! Och tack!

    SvaraRadera
  5. TACK så jättemycket! Å tack för de fina orden du lämnade på bloggen! :-) Vilken härlig start på måndagen jag fick! Har varit i Sthlm i helgen och inte hunnit kolla igenom kommentarerna förrens nu. You made my day!
    Ha en härlig dag du med! =)

    SvaraRadera
  6. Tack så hemskt mycket för utmärkelsen! Jag blir så glad och stolt! TACK!!!

    SvaraRadera
  7. Sockerrus: Varsågod! Du och din blogg är absolut värd en award. :-)

    Sofia - Oförglömliga tårtor: Varsågod! Klart din härliga blogg ska få en award. :-)

    SvaraRadera