onsdag 6 april 2011

Tävling: Vinn produkter från Dr Oetker

Jag fick ett paket från Dr Oetker fyllt med massor av produkter som kan användas vid bakning och dekorering av cupcakes. Jag är lite extra nyfiken på sockermassan som jag hört talas om men som jag själv inte lyckats hittat i någon affär. Den fina rosa lådan dekorerad med cupcakes och tårtor passar perfekt för lagring av bakgrejer. Det roliga är att jag får lotta ut en liknande till någon av er bloggläsare.

Det enda du behöver göra för att vara med i utlottningen är att skriva en kommentar till det här inlägget senast måndagen den 11 april kl 23.59. Tipsa gärna dina vänner om tävlingen.



192 kommentarer:

  1. Vill själklart vara med i utlottningen :)
    ser ut o vara riktigt roliga saker i, mitt förråd har tagit sopslut så det skulle passa bra :) har inte äns karamellfärg i skafferiet kvar :)

    ha en trevlig dag :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill absolut vara med i utlottningen av dessa produkter från Dr Oetker. Jag har en hel del tårtor som ska skapas framöver här i vår och då vore dessa produkter riktigt bra.

    Tack för en mycket bra blogg.

    SvaraRadera
  3. Klart att jag vill vara med i utlottningen!
    Massor med bra grejer i den fina lådan.
    Kul att du fick en så, men det är klart, du är ju grym på det här med tårtor och annat bakande.
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med och tävla, perfekt att pyssla med i påsk om man vinner. tack för all inspiration.

    SvaraRadera
  5. Å vad mycket roliga saker de fanns i lådan den vill jag också ha chansen att vinna så jag är med och tävlar. Å lådan är ju så snygg, i like!

    SvaraRadera
  6. Jag vill självklart vara med i utlottningen! :D Det skulle verkligen ge mig ökade bakmöjligheter!

    SvaraRadera
  7. Jag skulle gärna vilja vara med :)

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med och tävla! Hade varit hur praktiskt som helst med cupcake-låda. Jag har nämligen planer på att på riktigt ta tag i mitt skafferi och städa och organisera det.

    Ha en riktigt bra dag:)

    SvaraRadera
  9. Jag har följt din blogg och dina bakverk ett bra tag nu men aldrig kommenterat men nu måste jag ju verkligen skriva ett par rader för den lådan vill jag verkligen vinna!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  10. Oooh jag vill verkligen vinna den lådan. Skulle vara perfekt nu när alla runtomkring börjar fylla år och mamma skulle kunna få en jätte fin födelsedagstårta :D
    Kram Milla

    SvaraRadera
  11. Kul med en tävling! Jag är gärna med och tävlar! =)

    SvaraRadera
  12. Jag vill absolut vara med i utlottningen!1 Gud va roligt det skulle vara att vinna :)

    SvaraRadera
  13. Ser ut som en jätterolig låda, vad spännande =D Du kommer nog få många kommentarer på det här inlägget ;) Jag skulle jättegärna vinna!

    SvaraRadera
  14. Javisst,sån överassknings låda är helt perfekt,och jag vill gärna vara med och tävla.
    Kram Simone

    SvaraRadera
  15. Hej Erica! Vilken fin blogg du har. Självklart vill jag vara med i din tävling.
    Mvh Christine Selse

    SvaraRadera
  16. Hej hej, jag är jättegärna med i din tävling, finns ju jättemånga spännande produkter i paketet, inte så lätta att hitta i butik.
    Tack för en fin blogg, läser dagligen.

    Mvh, Åsa Westblom

    SvaraRadera
  17. Åh vilken härlig drömlåda! Vill självklart testa lyckan och håller tummarna hårt :)

    SvaraRadera
  18. Vilken superbra tävling! Jag älskar att baka och testa nya grejer och med en massa fina dekorationer hade lyckan varit total! :)

    Jag håller mina tummar så hårt jag kan!

    Jag önskar dig en fin dag!
    //Sofia

    SvaraRadera
  19. vilka roliga saker! jag vill vara med i tävlingen!

    SvaraRadera
  20. Bäste Dr Oetker!
    Jag blev rekommenderad att skriva till Dig, då jag drabbats något enormt av sjukdomen bakus sugus.
    Jag har fått veta att finns det hjälp att få, så är det Du som har den!

    Jag skulle bli så tacksam om det finns någon medicin som kan hjälpa mig och min omgivning och om jag isåfall skulle kunna få erhålla den.

    Vänliga Hälsningar
    Cecilia

    SvaraRadera
  21. Oh, klart man vill vara med. Skulle passa fint till att dekorera något till födelsedagen som infaller om några veckor.

    SvaraRadera
  22. Självklart är jag med och tävlar! Hur kul som helst med massa nytt! (:

    SvaraRadera
  23. Självklart vill jag vara med. Håller tummarna!

    //Linda

    SvaraRadera
  24. Inte kan man väl missa den här tävlingen med så fina priser, så jag är självklart med!

    SvaraRadera
  25. Hej, självklart vill jag vara med i utlottningen av så fina priser. Toppen med en fin blogg, läser den nästan varje dag!
    / Marie Nordin
    marie_nordin@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Vilken kul att du fått produkter från dom, vill gärna vara med i din tävling så att jag kan vinna en själv

    SvaraRadera
  27. Åh skulle jättegärna vilja vinna ett sånt paket!

    SvaraRadera
  28. vad roligt det skulle vara att vinna! Har varit sjukskriven och hemmasittande sedan jul när jag bröt benet och har bakat massor. skulle vara kul att göra något fint till min fästman som tagit hand om mig :)

    SvaraRadera
  29. Måste börja och säga att du har en jätte trevlig blogg och jag följer den dagligen :)
    Självklart hade det varit min lilla dröm att få vinna ett likadant fint paket som du har fått....tänk så roligt att få testa många av deras fina produkter...Jag är en person som verkligen har hamnat i det roliga tårtträsket som många andra , och hitta nya produkter att jobab med är så roligt.Håller tummarna :)

    SvaraRadera
  30. åh, klart att man vill vara med i en sån fin tävling!

    SvaraRadera
  31. Jag vill oxå vara med o tävla!!! =)
    Superfina grejor i den lådan ju, och bara lådan i sig är ju grym =).
    Hoppas på lite tur nu då....!!! =)

    SvaraRadera
  32. oj vilken ljuvlig låda, som ett smyckeskrin eller skattkista.. :-)

    kram ellen w

    SvaraRadera
  33. Klart vi skulle bli härligt glada för ett sådant paket på posten, så självklart vill vi vara med och tävla.

    SvaraRadera
  34. Så utrolig flott eske med godsaker :) Jeg vil gjerne være med på trekningen :)
    Kjempeflott side du har. Stikker innom fra tid til annen for å se hva du har funnet på :)

    SvaraRadera
  35. Jag vill vara med och tävla! har inte lyckas med spritsing så strössel och annat är ju perfekt för att gömma! Dina vaniljmufins är det bäsa receptet hitils. :)
    kram mirjam_chenah@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. vilken härlig låda!! självklart vill jag vara med och tävla om den!!

    SvaraRadera
  37. Wow! Her vil jeg gjerne være med! Jeg deler også innlegget på facebook :)

    M:)

    SvaraRadera
  38. Oj vilken fin låda! Klart jag vill vara med och både tävla om den och innehållet :-)

    SvaraRadera
  39. Men självklart vill jag vara med och tävla!!! Skulle verkligen vilja ha en sådan låda. Tack för kommentarerna på min sida:-)

    SvaraRadera
  40. Åh, jag vill också vara med o tävla och hoppas på TUUUUR ;)

    SvaraRadera
  41. Jag är gärna med och tävlar, har heller inte testat socker massan och flera av de andra produkterna är nya. Kunde kanske få en bakdag ordnad med mina systrar som jag inte träffar så ofta!:)

    SvaraRadera
  42. Så klart vill jag också vara med i tävling! Det skulle vara PERFEKT att få ett sådant paket med massor finna innehåll i :)

    Håller tummar... :)

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med :) Vad roligt det skulle vara att baka med lite nya och annorlunda ingredienser ;)

    SvaraRadera
  44. jeg blir gjerne med selvom jeg er litt langt unna

    SvaraRadera
  45. Du har en underbar blogg...brukar kika in här varje dag :)
    Jag är gärna med och tävlar!!!!

    SvaraRadera
  46. Åh, jag vill också vara med och tävla! Det ser ju ut att vara ett alldeles förträffligt kit med härligheter :)

    SvaraRadera
  47. Vi vill jättegärna vara med och tävla! Tack för en jättetrevlig blogg! Vilken talang du är. :)
    fulamoroten@hotmail.se

    Vi har även länkat från vår blogg: fulamoroten.blogg.se

    SvaraRadera
  48. Oj vilken fantastisk låda! Jag har precis fattat tycke för tårt- och cupcakesbak!

    SvaraRadera
  49. Jag är gärna med i utlottningen..har precis börjat lära mig att leka med sant så det skulle vara perfekt..:)

    Underbar blogg förresten..:)

    SvaraRadera
  50. Wow vilken låda, en riktig skattkista! Jag är så klart med och tävlar :)

    SvaraRadera
  51. Hej!!
    Självklart vill hag vinna så mycket gott i FINA lådan...och du har en toppen blogg
    häls siwan
    siwhw@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Hej!
    Skulle vara jättekul att vinna lådan så jag kan chocka min familj med att baka en snygg (förhoppningsvis!) och god tårta när jag fyller år i maj! =)
    Härligt blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  53. Åhh jag skulle så gärna vilja vinna denna låda. Jag älskar att baka :)

    SvaraRadera
  54. Åh jag skullle hemskt gärna vilja vinna ett sådant paket:)

    SvaraRadera
  55. Åh, jag älskar rosa!!! Vill gärna vara med i tävlingen, älskar också att baka så jag har en hel del strössel och annat som skulle passa fint i lådan.

    Catta

    SvaraRadera
  56. Jag vill oxå vinna ett sånt paket!

    SvaraRadera
  57. Å, vore så roligt att vinna och kunna fixa och dona och experimentera fram tjusigheter!

    SvaraRadera
  58. Denna underbara vinst skulle jag dela med min dotter på 5 år i fall jag vinner! Här är vi nämligen två tjejer som älskar att baka och experimentera i köket! :) Håller alla tummar och tår :)

    SvaraRadera
  59. Precis som alla andra så vill jag också vara med och tävla. Har letat som en galning efter den sockermassan men kan inte hitta den någonstans!

    Och tack för underbar blogg! :D

    SvaraRadera
  60. Hej!
    Jag vill oxå va med och tävla! Vilken underbar låda!!!!
    Du är super duktig!!
    Kramar Jessi

    SvaraRadera
  61. Måste självklart vara med! Älskar att baka, så jag skulle bli överlycklig om jag vann! Mycket fin låda! :)

    SvaraRadera
  62. Jag är gärna med. Har tipsat på bloggen http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/bakprylar-fran-droetker-114.html
    tina_z@live.se

    SvaraRadera
  63. Ååååh! Jag vill vara med och tävla!!! Ha en fin kväll :)

    SvaraRadera
  64. jag skulle så gärna vilja vinna denna låda! Jag älskar att baka !

    SvaraRadera
  65. Jag vill vara med och tävla. Jag har länkat här http://vgt.blogg.se/2011/april/114.html

    vicky_picky83@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Baka vackert är kul. Tävlingar ännu roligare. Jag är med!

    SvaraRadera
  67. åh, det här vill jag så himla gärna vinna !!! :)

    SvaraRadera
  68. Åh jag vill så himla gärna vinna!!

    SvaraRadera
  69. Då jag snart skall ha Studentfest för sonen, vore det toppen med lite nya bakgrejer. Och lådan var så fin så den kan man ju ha stående framme. Hoppas på tur. Mvh Maria

    SvaraRadera
  70. åh en sån låda vill jag gärna vinna :)

    SvaraRadera
  71. Åh vad kul! Detta skulle passa mig perfekt som inte har kunnat jobba under min graviditet (har mest legat hemma med värk). Tvillingarna i magen har inte gjort det lätt så när jag väl har haft ork att göra något så har det blivit någon timmes bakning då och då:)

    SvaraRadera
  72. Åååh, vilken fin låda-den vill jag gärna vinna!

    Mvh, Anna

    SvaraRadera
  73. Åh jag är också självklart med. Vad roligt :)
    /cissi ernvik

    SvaraRadera
  74. Åhå den vore kul att vinna. Har en massa bak framöver då det skulle passa bra.

    SvaraRadera
  75. Jag är gärna med och tävlar! Ett perfekt kit =) Jätte härlig blogg också ;)

    SvaraRadera
  76. Men åå vilken söt låda!! Man vill ju vinna nästan bara pga den, hihi :D

    Svar på kommentar: Granarna var superlätta att göra :D:D

    SvaraRadera
  77. Hejsan, en härlig vinst,är gärna med och tävlar.
    Vore kul att kunna få fina och vårlika cupcakes och kakor.

    / Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  78. Jag vill också vara med!

    Anna

    SvaraRadera
  79. Jag vill också vara med kram Sofia Pihlsgård

    SvaraRadera
  80. Självklart vill man vinna en sån där låda med en massa roligheter i. Försöker lära mig det här roliga men svåra pysslet med att göra snygga tårtor och hittar massor inspiration här inne hos dig! Du gör verkligen jättefina saker!

    SvaraRadera
  81. Herre Jisses vilken drömlåda. Självklart vill jag vara med och tävla! :) Vilket fantastiskt pris :)

    SvaraRadera
  82. Mums vilken kalaslåda. Och jag som har ett barnbarn som snart behöver cupcakes till 2-årskalaset.Passar ju kalasbra! Elna i Romelanda

    SvaraRadera
  83. Åh, jag vill jätte gärna vara med och tävla! =)

    SvaraRadera
  84. jag vill gärna vara med! skulle vara toppen att fylla på bakförrådet här hemma :)

    SvaraRadera
  85. Jag vill vara med och tävla!!

    smulanpatoppen@hotmail.se

    SvaraRadera
  86. Wow vilken sprängfylld dekorationslåda. Jag vill gärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  87. Vilken supervinst. Vill gärna vinna och glädja mina baktokiga tjejer här hemma.
    har tipsat om tävlingen: http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/bakprylar_07.html

    SvaraRadera
  88. oj vilken låda med masas roliga saker.. Drar en lott och hoppas på vinst!

    SvaraRadera
  89. Åh, denna skulle passa perfekt till min baktokiga kille. Tänk vilka härliga cupcakes vi kan göra. :) Håller tummarna.! Har länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/april/baksaker-114.html.

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. oj så mycket härligt. självklart vill jag ha chans att vinna detta!

    mail: litenmentuff@live.com

    ha det fint kram Linda

    SvaraRadera
  91. Kanonbra vinst, man kan hitta på mycket skoj med allt innehåll. håller tummarna för en vinst.

    c_hellemar@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Hej!
    Jag vill gärna var med och tävla!
    / Helena S
    hellekk@gmail.com

    SvaraRadera
  93. Jag är väldigt gärna med och tävlar! Vore en toppenvinst då det är så många födelsedagar som ska firas nu under april och gubbens födelsedag i början på maj. Jag skulle bli jätteglad!

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  94. jag är absolut med :) jag skulle vilja vinna denna låda och ge till min låtsatsfarmor när hon snart fyller 80 år. hon älskar att baka och dona. hon bakar en massa fika till kyrkkaffet men de blir lätt dyrt med alla saker som behövs så denna vinst skulle va perfekt att ge till henne :)

    SvaraRadera
  95. Vilken underbar tävling, idag är det min födelsedag och jag skulle bli överlycklig om jag vann den här tävlingen, jag och min dotter älska att baka, och prinsessan lillyfee är favoriten här hemma så det skulle passa perfekt!

    vårhälsningar från
    Weronika

    weronika_bostrom@msn.com

    SvaraRadera
  96. Jag vill också jättegärna vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  97. Jag vill gärna vara med och tävla :)
    pannan_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  98. Hej
    Jag vill oxå vara med i din utlottning av de fina grejerna.
    Tänk att få baka nåt smarrigt av dem.
    Ha det bra.
    therese76andersson@tele2.se

    SvaraRadera
  99. Är jättegärna med!

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  100. Jag vill gärna vara med och tävla om den den illsöta lådan med härligt innehåll!

    Hälsningar
    Kati
    stickanu@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Hej
    Jag är jättegärna med och tävlar om detta. Det skulle passa bra med en sån vinst nu när jag ska baka till sonen som snart fyller 30 År.

    Har såklart tipsat:http://mormorkicki.blogspot.com/2011/04/tavla-hos-bakgladje.html
    MVH Kicki
    nathalie0762@gmail.com
    http://mormorkicki.blogspot.com

    SvaraRadera
  102. Jag vill vara med och tävla! Ser ut att vara superroliga grejer man kan vinna, och det passar mig perfket för jag älskar att baka och att göra tårtor!
    Och självklart tipsar jag om detta!:)
    Mvh Annika

    SvaraRadera
  103. Oj oj! Självklart vill även jag vara med och tävla. Det är ju tack vare dig som jag gjort några fina tårtor nu. Jag gick precis in på din blogg för att hitta receptet till chokladfluffen och bärmoussen då jag ska göra tårtor till min sons namnkalas! Har förövrigt tipsat om din blogg till mina vänner :)
    Kram Monika

    SvaraRadera
  104. Jag vill också vara med och tävla.
    sofi_ekstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. Oj, det där paketet vore ju toppen att vinna! Det riktigt kliar i fingrarna för att få prova alla roliga prylar :)

    //Emma

    SvaraRadera
  106. Självklart vill jag vinna en sån låda full i spännande grejer. När man studerar har man inte alltid råd med såna spännande grejer! Så jag skulle absolut vilja ha en sån :)

    /Lisa

    SvaraRadera
  107. Med så fina färgglada pynt kan inte ens mina vrak-kakor förbli fula!

    SvaraRadera
  108. Åh vilken härlig utlottning!
    Jag är gärna med! :)

    Ha det gott
    /Johanna

    SvaraRadera
  109. Jag älskar att baka så jag är jätte gärna med :)
    /Maya

    SvaraRadera
  110. Hej jag vill vara med! Jag vet att några ikke matbloggande 13 åriga inte brukar vinna sånt här haha nej men jag vill vinna för att jag och min bästa kompis My slösade jätte mycktet pengar på cupcakes, och jag tror att vi gör bättre så här har jag ju chansen! Nu hoppas jag att jag vinne och eftersom jag så gärna vill vinna så har jag länkat tävlignen här: http://josephinefrans.blogg.se/2011/april/vi-far-vall-forsoka-sjalva.html#comment
    Kram!

    SvaraRadera
  111. Åhh, vad jag skulle vilja vinna lådan!
    Vad kul att de säljer sockermassa!
    Tipsar via min blogg, http://millerora.blogspot.com/

    Håller tummarna för att jag har turen med mig! :)

    SvaraRadera
  112. Hejsan!
    Jag vill gärna delta i din tävling om det superfina baksetet från dr Oetker.
    *håller tummarna*

    SvaraRadera
  113. Veronica Norberg7 april 2011 kl. 20:48

    Hej!
    Hittade din blogg via strössel och annat. Jag försöker desperat att leta efter inspiration till min dotters dop tårta. Jag har aldrig bakat en tematårta förut, så jag är riktigt nyfiken på ditt paket av inspirations material.

    SvaraRadera
  114. HEJ! Jag vill också jättegärna vara med i utlottningen. Jag har följt din blogg ett tag nu, och samlat på mig en hel del tips och idéer. Nu är det dags att jag ska ge mig in i den kreativa världen och prova många av dina recept och tips och trix. Tack för en bra blogg med mycket fina bilder!
    Kram Louise

    SvaraRadera
  115. Jag är också sugen på den där sockermassan som inte går att finna i en butik nära mig ;) Så jag vill också vinna1

    SvaraRadera
  116. Vilken härlig låda :) Självklart vill jag vara med och tävla =)

    SvaraRadera
  117. Hej! Jag vill också vara med i utlottningen:) har följt din blogg ett tag nu och den har hjälpt mig väldigt mycket :) tack för en jättebra blogg!

    SvaraRadera
  118. Jag är kass på att baka och borde göra det oftare! Tror att jag skulle anstränga mig en hel del om jag vann alla de där fina bak-sakerna! Nu blev jag faktiskt till och med sugen på att ställa mig och baka :)

    SvaraRadera
  119. Åhh vad kul! Jag är gärna med och tävlar om en fin låda full med godsaker! ahlgrensbilar@gmail.com

    SvaraRadera
  120. Jag är med! Vore verkligen roligt att vinna

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  121. Jag är gärna med! :)

    Mvh Jessica
    jexxicaa@hotmail.com

    SvaraRadera
  122. Självklart vill jag vara med i utlottningen. Den skulle passa så bra till min fördelsdagstårta:)

    SvaraRadera
  123. Jag vill ABSOLUT vara med!=)
    Länkar i högerspalten på min blogg och håller tummarna stenhårt!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  124. Hej! Är supergärna med och tävlar, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  125. Så skoj med en tävling! Mitt tårtintresse har nyss börjat och jag har fått mycket inspiration på din sida!
    Ha en bra dag och helg!

    /Katarina

    SvaraRadera
  126. Åh vilket ljuvligt paket !!! Håller tummarna på att man kan ha en chans att vinna! Ölskar din sida BTW.
    // Johanna Törnpil

    SvaraRadera
  127. Oj, fler än jag, som vill vara med ser jag... ;)

    Underbar låda och fina produkter! Har du provat sockermassan än?

    SvaraRadera
  128. Åh, men jag måste ju vara med i utlottningen! Vill ha! :)

    SvaraRadera
  129. klart jag vill vara med och ta chansen att vinna denna underbara låda.. perfekt inför alla kalas som kommer nu i april och maj. *hoppas på tur*
    Trevlig helg. Mvh anna
    hubbabubba2000@hotmail.com

    SvaraRadera
  130. Jag vill också va med å tävla. :D

    SvaraRadera
  131. Soliga hälsningar från Santorini!!! Jag skulle bli superglad om jag vann så jag kan visa grekerna vad lilla svenska blonda flickan kan baka ihop!! Skulle vilja bli tårtspecialist! :)
    Kram!
    Christina
    christie@spray.se

    SvaraRadera
  132. Jag är med, en kanonvinst!!!
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  133. Jag vill också vara med...!

    SvaraRadera
  134. Underbar låda, klart vi vill vara med och tävla!

    SvaraRadera
  135. Som nybörjare i bakar träsket så vill jag ju självklart vara med! Hade ju varit riktigt härligt om man vann! Har förresten lagt till en länk till din blogg från min blogg. Hoppas det är ok. Skriv gärna till alexbakar@hotmail.se om det inte är ok!
    www.alexbakar.blogspot.com

    SvaraRadera
  136. tipsar om tävlingen:http://blogg-tavlingar.bloggplatsen.se/2011/04/08/5059941-dr-oetker-lada-11-april/

    SvaraRadera
  137. Jag vill vara med! Hoppas på många nya, roliga bakprojekt framöver =)

    Johanna, Boden

    SvaraRadera
  138. Längtar efter bakning - längtar efter mer tid - och mer produkter så att jag kan och vågar exprimentera mer!
    Bakglädje är den blogg jag haft mest hjälp av i mina första trevande steg på sockerkonstens bana. Tack för att du delar med dig för din utlottning! Vill gärna delta.

    mumsy@spray.se (Carina)

    SvaraRadera
  139. Hej! Vilket roligt paket! Jag vill självklart vara med och tävla om det! :D

    SvaraRadera
  140. Jag är jättegärna med och tävlar om denna fina bak låda, skulle verkligen behöva dessa prylar! :)

    SvaraRadera
  141. Jag är jättegärna med och tävlar om allt det där roliga, och vilken söt låda. :)

    // Madde

    SvaraRadera
  142. Jag vill jätte gärna vara med i din tävling! :-) Tack för att du delar med dig av alla dina fina bakverk, jag blir alltid lika inspirerad!

    SvaraRadera
  143. Åh jag skulle jättegärna vilja vinna den där lådan! Jag har precis börjat att baka tårtor och cupcakes och det skulle vara så kul att få hem lite dekorationer så man kan göra dom lite finare :)

    SvaraRadera
  144. Oj vilken bra utlottning! Jag vill gärna vara med och tävla. :-) Verkar vara mycket bra saker i lådan.

    SvaraRadera
  145. Jag vill vara med!

    SvaraRadera
  146. Men hallå, jag vill också vara med utlottningen... :-D
    MVH Grace

    SvaraRadera
  147. jag är på! skulle bli smidigt då min son fyller snart =)

    mariamattsson81@gmail.com

    SvaraRadera
  148. Åh, min kille älskar att baka! Jättekul om man fick ge honom något sådant :)

    SvaraRadera
  149. Jag har flyttat länken hit: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/april/produkter-fran-dr-oetker.html

    eftersom länkarna bara föll bort i förra inlägget

    SvaraRadera
  150. ÅH...jag vill jättegärna vinna detta stora bakpaket, massa dekorationer o tårtfyllningar och karamellfärger!! Min pappa fyller år i maj så det skulle sitta så fint!!
    Tipsar om din tävling på Facebook
    Hälsningar Carola Dahlqvist

    SvaraRadera
  151. Hej!
    Jag vill jättegärna vara med i tävlingen!
    Har även länkat på min blogg!!

    SvaraRadera
  152. Hej,
    Jag är gärna med och tävlar om dessa fina saker. Skulle vara roligt att få prova något nytt när jag bakar.
    Trevlig blogg du har och vilka fina tårtor du gör!
    /AK

    SvaraRadera
  153. Jag är gärna med - jag älskar att baka :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  154. Oj oj oj, har först hittat din blogg nu, och det är inte sista gången jag är här, jätte inspirerande blogg.
    Och att jag också har tur att det är utlottning gör det ju ännu bättre, hoppas att jag kan vara med på utlottning även om jag bor i Danmark

    Kram kram från Åsa

    SvaraRadera
  155. Klart jag vill vara med och tävla!
    Precis hittad din blogg och blir så inspirerad!
    Kramkram!

    Eva
    evisan@spray.se

    SvaraRadera
  156. Oh, klart jag vill vara med! Har ganska nyligt funnit min nya hobby, så det skulle ju vara toppenkul med lite roliga prylar! :)

    SvaraRadera
  157. Åhh jag är med! Har tittar runt på massa bakbloggar dessa dagar och vill bara bakabakabaka, och det ska jag! En after eight tårta med marsipan överdrag blir det idag ;)Hade varit grymt roligt att få detta kitet så att jag kan sätta fart på mitt bakintresse rejält och börja dekorera ljuvliga bakverk, hela huset kommer lukta nybakat! Mmmmmm
    asil@live.se /Lisa N

    SvaraRadera
  158. Jag vill gärna vara med i utlottningen.
    /Linda

    SvaraRadera
  159. Jag vill gärna vara med i utlottningen, jag älskar att baka och fyller år om två veckor så det skulle passa utmärkt med lite tårtdekoration :)
    Mvh Emma (emmzon_a@hotmail.com

    SvaraRadera
  160. hej!
    hittade precis till din blogg och såg denna trevliga tävling :) älskar att baka muffins men då jag är student är det inte alltid jag har råd att köpa roliga dekorationer mm eftersom det brukar vara ganska dyrt. hoppas på tur!
    kramar från Hlin

    hlin_johansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  161. hej.. klart jag vill vara med och tävla =) är jätte sugen på alla dessa fina dekorationer till cupcakes... älskar verkligen och pyssla med cupcakes och tårtor... och min sambo gillar det med ;)
    stor kram!

    SvaraRadera
  162. Jag är med!
    Skulle vara superkul om jag vann, älskar att baka och leka kreativ! :)

    SvaraRadera
  163. Jag vill ju självklart vara med och tävla!

    SvaraRadera
  164. Jag vill jättegärna vinna den fina lådan fullproppad med massa fint =)

    SvaraRadera
  165. Jag hoppas på att vinna den fina lådan med bra innehåll.

    SvaraRadera
  166. Då jag precis upptäckt glädjen med att baka så vore det här kittet ett perfekt startpaket för mig :) Din blogg inspirerar mig! Kram Charlotte pussgurkan87@hotmail.com

    SvaraRadera
  167. Jag är med! :) Prima grejer!

    SvaraRadera
  168. Kul med utlottningar!
    Klart jag vill vara med =)
    Hade varit jättekul att vinna!

    SvaraRadera
  169. Såklart man är med i denna tävling! :)

    Älskar att baka, de är så roligt!


    emelie.svensson92@hotmail.se

    SvaraRadera
  170. Åh! Jag är gärna med och tävlsr, då jag ääääälskar att baka :-)
    Superfin blogg förresten!

    SvaraRadera
  171. ojj vilken tur att jag hann vara med och tävla :) sökte på "sugarpaste" och hittade just hit :)

    SvaraRadera
  172. Vilken fin låda! Den skulle passa perfekt på en hylla i mitt kök. Innehållet skulle jag och barnen inte ha några problem att leka läänge med :0)

    SvaraRadera
  173. Sjalvklart vill jag vara med och tavla! Skulle vara perfekt pask pyssel om inte annat! Haller tummarna :)

    SvaraRadera
  174. Åh vad kul! :) Jag vill vara med i tävlingen! Har alltid velat bli kondtitor. Bakar nästan varje dag:P // Diana

    SvaraRadera
  175. Vilken spännande låda, perfekt att fylla på sitt förråd med :)

    SvaraRadera
  176. Det är inte varje dag jag är med i tävlingar, men den här gången kunde jag bara inte låta bli! Mitt bakskåp välkomnar alltid nya spännande produkter :) Jag har också letat efter sockermassan, men jag har inte heller lyckats hitta den...

    SvaraRadera
  177. Ååååh vad intressant!! =) är gärna med i utlottningen. Så man kan överraska familjen med goda bakelser :D

    SvaraRadera
  178. vad skoj, vill gärna vara med =D med nyfunnen bakintresse skulle detta passa perfekt så man kan väl hoppas =D

    //Valentina
    weirdmadworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  179. Jag älskar att baka och har nu börjat utforska tårtvärlden! Väldigt spännande! Eftersom Dr oetker är lite av en guldgruva när det kommer till att baka så tycker jag att lådan ser väldigt spännande ut, så jag vill gärna vara med i utlottningen. // Sofia sofiaemmakarlsson@ hotmail.com

    SvaraRadera
  180. Jag skulle oxå gärna vilja vara med :0)

    wbuder@gmail.com

    SvaraRadera
  181. Oj, vilken härlig pris-låda! Jag har precis kommit in i en bak-period nu (brukar inte baka så mycket annars, men har kommit underfull med hur jäkla kul det är!) En sånhär låda skulle ju verkligen sätta fart på bakningen och fantasin!

    SvaraRadera
  182. Skulle så gärna vilja ha det bedårande paketet! Dock har jag och min sambo köpstopp tills november.. Så därför tänkte jag vara med och tävla istället (för visst är väl det okej?)..

    Mvh Zanna
    zanna.e@live.se

    SvaraRadera
  183. Självklart vill jag vinna detta!

    Länkar till tävlingen i min blogg i vänsterspalten.

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  184. Oh här måste jag vara med! Jag skulle älska att ge det till min syster som läser till konditor! :'D

    SvaraRadera
  185. Visst vill jag vara med. Jag vill berömma Er för upplägget av reklamsidan. Är intresserad av alla slags produkter för bakning

    SvaraRadera